Wednesday, December 15, 2010

ak wat bakul..




=yea ak baru siap wat bakul...(bakul ape?? kuih bakul...haha bukan bekas hantaran yang ak hias) ni hantaran akak ak nak bg kat bakal tunang dia...tema dia putih pink..simple je haha disebabkan ak berlapang dada so ak pun tolong dia wat hehe...(dia yang wat contoh ak tiru je haha) walaupun xkemas sangat tapi janji ak dah tolong...( haha tapi ak x terima tempahan untuk wat hantaran..separuh masak jari kena hot glue gam hahah)...kat bawah ni bekas hantaran yg dhias tapi lum letak lah barang2 dia...meh tengok..(gambar x cantik sbb guna camera laptop sebenarnye nak tutup cacat kat bekas tu heheh)


p/s: ilah dah siap skrang dia dah boleh tunang haha.... :p






3 comments:

lovine Fong said...

rex nak bakul?nak bakul? haha

cik hani said...

cantek awk hiaskan bakul tu..
jimat belanja utk hantaran...
simple tapi tetap cantekk

bila hatiku berbisik said...

ambik lah fong ada kat umah tunang akak saya haha...tq cik hani...

Post a Comment