Wednesday, March 30, 2011

KelaHIran BAru...





Semalam tanggal 29 mac 2011 lahir lah bayi baru dalam keluarga ak lepas 16 tahun x de baby...(haha bukan mak ak yang bersalin...) Nama baby pempuan ni Nur Amira Batrisya.. (sedap kan zaman dah moden nama pun makin unik...) Berat baby batrisya ni 3.++ kg..haha berat kan...Sebenarnye baby ni hak milik abe ak n isteri dia (abe Rusy dan Kak rina)...dah jadi ayah ye kamu.. baby lahir kat hukm...jadi org kL lah dia.... ak x tau sangat ape cite diorg kat sana haha..yg ak tau semua selamat2 dab abe ak nangis masa tgk kak rina bersalin haha (abe ambik gambr pun dari jauh tkt baby terkejut...)...ari nak mak ayah..n kuncu2 dia ( ilah ngan yuni..) g tgk baby kat hospital...ni 3 keping gambar baby yg ak dapat... tgk ye...come dia ni...


p/s: selamat lahir amira batrisya...nanti (mak cik ya ???) datang tgk kamu ye....hehe :-) rajin2 baca blog makcik hahah...

1 comments:

Iqlima Azmi said...

nice! :)

mahu edit blog, contact me!

Post a Comment