Friday, July 17, 2009

budak2 baru jumpe taman...
















Semalam ari jumaat...kelas ak ader satu jer...(kelas mate..yg huhuhaha)...sepatutnye ader 2 kelas tapi disebabkan lab x der so lapanglah ari jumaat ak...disebabkan sorg budak umah ak yg terlampau bosan..(ain ar tu haha)..die pun ajk ar ktorg g jejalan...mase tu dah kul 6...ak,iza,kecik,wani,fong,ain,n shida(yg tgh sakit..ehem..ehem pun g..haha)...tapi tatie sorg jer yg x mau ikut..nak taw alasan die aper..(tatie ckp: ~korg g lah..ak nak jaga umah..~hahah..sebelum ni ko x pernah pun nak jaga...haha)..so ktorg pun pergilah tampa tatie si penjaga umah...masa lalu kat tempat makcik yg jual kuih muih tu..dak2 ni g beli kuih dulu sebagai bekal..haha...ktorg bukan g jalan jauh pun cume g tgk sawah padi..cantik tul mase tu...kalau ak ader kamera yg betul2 canggih mst best...jalan..jalan..jalan...ktorg nampak jep..(die ni budak alim kat klas ktorg...hehe)..tgh jogging tapi sorg2 die jer...pastu mase patah nak blk umah terserempak pula ngan..(3 jembalang..ahah yg dterajui oleh seorg yg ingat muka die cam ronaldo..wek3 nak muntah..lagi 2 tu..si pian n si tompel) diorg pun tgh berjogging...mase lalu kat perumahan tu,,,ktorg nampak..jeng..je..jeng..taman permainan..(wani najwa n kecik teruja gler haha..siap berlari2 anak lagi nak g kat situ...) ape lagi abis lah buaian2...dikerjakan oleh mereka ni...(x termasuk ak ar)....beria2 diorg main..maklumlah dah tua lame dah x main....(ak ader tangkap gambar sebagai bukti...hehe)...pas main ktorg pun balik..(seblum blk ktorg makan kat kedai pak cik 3000...sedap nasi ayam die...)abis dah cite ak...haha
TAK TAW NAK WAT PER ARI SABTU...AHAD...N ISNIN NI....INGAT NAK G LLANGKAWI TAPI PTPTN X MASUK AGI...SEDIHNYE...+_=

2 comments:

lailatulrizky said...

spastik tol bebudak nih....bdak bju owen tu jer yg ok...

bila hatiku berbisik said...

haha...yg baju oren tu gilo lah...

Post a Comment