Thursday, August 13, 2009

Ak jumpe YUNALIS ZARAI..Yahoo!!







Gler semalam 11/8/2009 ak jumpe YUNALIS ZARAI....AK x taw nak gambar kan cam ne...gembira sangat3...x pernah rasa camtu....malam tu ak n kekewan ak g stadium kul 8.00 mlam...(awal gler hahah)...eee gembiranye...tapi yuna nyanyi last sekali..lame tunggu..ak kejar kete dia hehe...tapi x lah cam org gilo..biase3...mALAM tu yuna nyanyi 4 lagu..Backpacking around, rocket, yang sebenarnye.. lagi satu cat dog ape tah...(yg penting asal dia nyanyi je memang sedap...sayang nye kat yuna haha...) mcam2 cara ak wat bagi memastikan ak dapat jumpe yuna...last ak tolak je semua org yg tengah beratuk tuk jumpe yuna...hehe(thank mogan bagi ak masuk...) nervous gler bila nampak yuna...terus g salam dia n bergambar,,(tapi ak x suke sbb bergambar reramai...last2 ak ckp kat yuna nak bergambar berdua je...sempoi gler..memang dia baik ar...) so sesape pun x leh kutuk dia hahaha...ak lempang sesape kutuk dia...hahah...ak dapat sain die..yes3...best..yahooo!!! p/s: arap2 dapat jumpe yuna agi...sayang yuna...heheh...gile dah..ting tong hahah Y_Y

6 comments:

pakDin said...

mcm org gila daa...hakhak

José Ramón said...

A very interesting Greetings Blog

bila hatiku berbisik said...

haha..ak memang dah gilo...huhu..hai jose ramon...

akudimelati said...

huhu sukenyer die...

bila hatiku berbisik said...

suka gler haha..

Syahnas Putera said...

adeh,..dengki nyer! 1st dgr sore dia dah jatuh hati,...sekali akuh tgk jer org nyer tros jatuh cinta kat yuna :D yuna, i love u!
hehe,akuh pun gila dah....

Post a Comment