Wednesday, August 12, 2009

En fAKRUL N pUAN ATon....
























Sebenarnye ak nak cite pasal cik aton..(skrg dah jadi isteri org so kena panggil puan...) puan aton ni sebenarnya rps ak...(atau dalam erti lain macam mentor ak le...) Dia baru je melangsungkan perkawinan dia pada ari sabtu..8/8/2009...dia org kawin simple je..x de sanding2 pun ..lagi pun kalau sanding dah menyerupai budaya hindu pula kan puan aton...hahaah...ak g sana ngan kawan2 yg mana lagi...(ainn ..iza..kecik..wani..tatie..) kiteorg bermalam kat sana..g ari jumaat...(SHIDA X DAPAT g Sbb meting?? huhu..fong lak sbb bukan muslim..hehe)..ptg jumaat tu ktorg sampai umah puan aton tgk dia tgh wat hantaran lagi...haha...malam ader majlis khatam quran...dah abis tu ktorg menyemak dalam bilik puan aton tgk dia berinai...hehe..(ktorg tolong gunting kain malam tu..pastu membantu serba sedikit..haha..) ktorg duk homestay kat sebelah umah puan aton je...malam tu ktorg tido kul 2.30 pagi..kut...pagi sabtu tu bangun pun agak lambat..bangun2 dah ramai org kat luar sibuk memasak... terus je ak n iza bangun mandi sbb ktorg nak tgk puan aton makeup..hehe..ain n tatie dah balik wai sbb nak tukar kete..sian diorg haha...dalam kul 11 pagi suami puan aton pun sampai...(En Fakrul...hehe...seseuai ngan puan aton)..ayah puan aton sendiri yang jadi imam tuk nikah kan diorg....best first time...tgk org akad nikah live..(hehe tapi En Fakrul x pengsan pun haha...)...
P/s: Selamat berbahagia diucapkan kepada En Fakrul n Puan Aton...hehe...Y_Y....

1 comments:

Whitemusk2508 said...

salam tirah...terima kasih utk awak n gang..saya btol2 terharu..awak semua dah byk sgt tolong saya settlekan byk perkara dlm satu mlm saja...saya amat2 hargai..:) ..I like the pichass..suka sgt2 taw! :p

Post a Comment