Friday, February 26, 2010

emm ape tah nak jadi...







lama gler x tulis....huhu....makin ari ak rase makin teruk...( nK SALAHkan sape? SETAN? haha) ak rase dah cam setan gak....separuh kata nak....separuh kate x nak....macam 2 alam hahah....maybe ni lah dugaan ( idup.....walaubagaimana pun ak nak cube lawan kejahatan ni...haha....( dah ar ak final dah.....)... prof2 semua x suka ak....haha...tapi x kisah pun asal x kena buang u sudah....kepada prof gulam pehal lah suka cakap al ni very bad,,,(hahah ak ni very good ape...x tunjuk je....) kepada prof merdang minta maaf saya masuk klas tu setengah jam je....1 jam setengah lagi saya tido lam surau...(hahah...tu ar sape suruh ajar x best..) kepada en.elektronik saya minta maaf sbb tido lam klas...saya bukan sakit pun cume tertido...(makan nasi lemak ar ni hahah...) .....haha....saya akn belajar mulai detik ini heheh.....

walaupun ak cam ni...ak tetap seorg student yang hahah..terbaik!!!......usaha tuk final exam hahah....kepada setan2 jgn kaco ak.....hahah

1 comments:

Unknown said...

haha goodluck trax!

Post a Comment