Monday, February 23, 2009

ader aper ngan kawan??


























































































































































ader ke manusia yg x der kawan?? memang ader lah akn tapi macam maner teruk pun org tu mst ar dia ader kawan...ader yg gelar teman..sahabat..kawan..friend..aper2 tah agi...bagi ak sahabat ni ptg n ak pun x leh idup kalu x der kawan...(lain ler kalau ak ni alien ke beruk ker haha tp diorg pun ader kwn) ni nak bagitaw..ak ader 3 kawan baik...ak kenal diorg dr matrix n sampai skrg memang rapat...(sarah aka kure..arm aka tapir n ayu aka tenggiling haha)....skrg teman2 ak kat u ader 6 org yg memang cool n sempoi...(miss dewi...miss yea..iza...shida...wani najwa n kecik) harap2 ktorg akn jadi sahabat yg susah senang bersama..hehe....n pesanan kepade yg x de kawan tu cari2 lah bukan senang nak idup kat dunia yg luas ni....



"THE BEST TIME TO MAKE FRIENDS IS BEFORE YOU NEED THEM"

APER MAKSUD AYAT NI...LU PIKIR AR SENDIRI


P/S...wei le nak p k box haha

(mesej ni bukan tuk shida n wani najwa harap maklum)

















3 comments:

juz a lil bit..... said...

jom r pgi k box...
wakakak...
asek behibur jer ko nih trex...
hedonisme btol....

sierra said...

trex....
ade ape tanpe kawan.....

huhuhu...terharu900XX....
ish ish ish...

bila hatiku berbisik said...

ko memang kawan baek ak kan kekure...

Post a Comment