Tuesday, February 24, 2009

-KEHIDUPAN XBERMAKNA TANPA MEREKA-

























































































































Nak citer ckit pasal my family...cam keluarga laen gak tapi ak rase keluarga ka yg tbaek ar (hehe mst lah kater keluarga sendiri yg plg baik kan) ak ader mak ayah (puan Zainu n En mat nawi)...insan yg telah mwujudkan ak kat dunia ni...(sayang diorg).lagi ader abg yg sempoi..(mrRusy) kak yg cool( sis ilah n sis yuni) ..n adk2 yg x matang hahah(adk apiq n iqah)....walaupun ktorg selalau gak btengkar tapi akhirnye bdamai gak...ye ar namer pun adk beradik( sis sory ye kalau wat salah cam ari tu)....tgk ar gambar2 kat bawah ni...hehe LOVE YOU ALL....



HIDUP X BERMAKNA KALAU DIORG X DER...SO SAYANGI LAH KELUARGA ANDA SETIAP ARI....

2 comments:

juz a lil bit..... said...

trex...sob...sob...sedeynyer baser blog ko nih....sbb ak tgk ko mcm x bahagier jer....wakakaka

bila hatiku berbisik said...

haha...suker atu ko jer..ak bahagia...sbb diorg ader ar..aper daaa

Post a Comment