Monday, March 2, 2009

++BERPOYA-POYA++
































































































Semalam ak g kat uitm arau...(haha best tgk u ore lain besar)...semlam ak g ngan ain..iza..tatie n shida..(patutnye g ari sabtu sbb kena jaga khemah tp ktorg x g pun huhuhu malas huh..) ak g sana kul 5.30 ptg..sampai2 tgk dak2 meki duk bkawat haha lawak gler (ader satu gaye tu memang kelakar tp x leh nak tunjuk kat sini)...lepas mkn kat warung yg x seberapa kat sana ktore g solat magrib..perg ramai gler tentera kat depan surau ( hehe dak2 pelapes)...acara mula kul 8.30..so sebelum 8.30 ktore dah tpacak kat tmp duk tu untuk mencari lokasi yg paling strategik( masa tu ak,ain,n iza jer sbb tatie n shida jaga khemah takut lari hahaha) ktore duk belakang sekali hehe bukan belakang sekali sbb belakang ktore ader jeng je jeng (cik shakila n pensyarah2 mate yg lain..)...start acara biler ada pancaragam masuk main...n then dak2 per barisan pun masuk(tunjuk gaya dan bakat masing2 haha..maskot lak tah haper2)....tapi best ar tgk ppk ak kawat...(sebenarnye duk usha2 dak kelas kiteore kawat haha kantoi...).... pastu agk mmbosankan sbb (pakcik ak berucap hehe..)....beberape minit kemudian baru ar ader parsembahan menari..(biase jer huhu) tapi yg best nye tgk dak2 kecik main tali skiping..memang hebat gler ar..dah abis skiping dak2 laki menari shaffur(tah tul x ak eja haha pedulik)...tapi yg paling kelakar biler dak2 pelapes masuk(sambil berlari masuk n kluar padang pun berlari)...diore ni cam nak wat rusuhan hahah semua kat stadium tu diam(tkejut + takut kut) ...masuk menjerik2 ngan semangatnye n blah(memAng bersemangat gler)...abis dak pelapes tu wat rusuhan ader pakcik2 masuk acara lari...(pakcik ak lari hebat tul haha tua2 tapi hebat haha)....sebelum abis benda tu semua ktore dah blah hahah...BALIK...BALIK...


BYE3 UITM JUMPE TAUN DEPAN HAHA TU PUN KALAU AK G AR...
TUK JAGA KHEMAH??...HUHU..


2 comments:

juz a lil bit..... said...

MAKAN DALAM....hahahaah...asek nk jager khemah...smpai2 aku tgk kemah x de kaki pown dier nk jalan...pas tuh nk sowh ktorg jager....klako..klako...

bila hatiku berbisik said...

wah...memang makan dalam haha...sabar yer iza naanti taun2 akan dtg kt ar penjaga khemah yg setia haha

Post a Comment