Thursday, March 12, 2009

--WOO.. CAM NI LE BEST--






















Pukul 7 pagi tadi ak bangun..(hehe lambat gler bangun)...kul 8 ader lab manufacturing..sampai kat automat (tmp lab tu dkerjakan..)..masuk lab nampak cik aton..en anas..n en nizam..(huhu takut nye haha)...kiorg kena wat satu hasil seni yang menyerupai penyodok sampah haha...mula2 cik aton bagi satu zInk berrdimensi 300 kali 245...pastu kena bentukkan dia n jadikan dia seperti yg dkehendaki...susah woo...mula2 tu memang susah... ak memang dah tension sbb nak kena lukis ats zink tu...(dah ar x nampak tanda guna besi yg ditajamkan hujungnye x taw lah nama dia aper..)..ak pun wat ar.. lama duk lukis BENDA tu (bkn sbb ak x terror tapi sbb ak x nampak garisan tu...)selepas sejam lebis akhirnye ak mengalah..hehe ak p jer potong benda tu mengikut garisan alar kadar yg ak dah wat...wat ckit2..ak asyik tanye cik aton je (sajer je mengisi masa lapang lagipun lab tu lama 4 jam...haha)..ak wat jer sampai lah jadi satu bentuk(hehe lawa gak ak wat..riak lak)..sebenarnye ader lah seorg insan ni yg banyak tolong ak name dia MR ALIF (hehe terime kasih ye susah2 jer tolong...)...benda ni x susah pun tapi yg merumitkan dia sbb ukuran dia kena tepat n susah nak tgk garisan sbb x jelas...tapi aper2 pun ak puas ati ngan hasil seni ak yg x seberapa hehe...hari ni memeng best ar...NI AK selitkan beberape gambar masa lab tadi...lalala....



THANK YOU CIK ATON..EN ANAS..N EN NIZAM...DAH SUSAH2 AJAR AK NI.. EEH.... :P



2 comments:

juz a lil bit..... said...

mudohjer wat bender nih.....lukis...lukis...lukis...kerat...kerat...siap...wakakakak...pas tuh sowh pak cik lab tuh tlg wat kan...4 sure jadik....hehehehhe....

bila hatiku berbisik said...

hahah...ko lah tu kan...bagus tu pak cik tu tolong ko kalau x..xtaw aper jadi ngan penyodok tu...

Post a Comment