Sunday, March 29, 2009

best nye jumpe kakak..





































Semalam akak ak call..( ilah namenye...) camni perbualan kami:

ilah: ello die kat mano ni..
ak: ore kat u ore le..Why??
ilah: dio nak gapo2 x? ore kat langkawi ni...
ak: ore nak baju tapi tokse wok langkawi punyo..hehe
ilah : abis nok baju gapo?
ak: baju wok lawa2..
ilah: kalau camtu baik ore beli kat jasco jo...hahah..
ak: haha...
ilah: nak coklat x? nanti jumpo ore kat jeti kul 6.30ptg..sbb kul 5.30 ore naik feri..
ak: nok...nok..tapi beli tuk 7 0re tau..heee
ilah: tgk ar..dio ingat ore ni sotong ko banyok tangan...
ak: haha...x kiro nok jugo...
ilah: k ar nanti ambik kat jeti..
ak : baik..bye3
ilah: bye..

ak pun letak tepon n ptg tu ak g jeti ngan ain n iza (susah taw nak dapat kete sbb semlm kan ari ahad...thank to amir n syamil sbb tolong ktorg..) Gembira sbb dapat jumpe akak akk ak rase cam nak ikut dia balik jer...(temi kasih ilah sbb beli byk coklat..) sempat gak ak tangkap gambar ngan kekawan ak berdua ni...heeh :p



3 comments:

juz a lil bit..... said...

trex asal skang nih kalo ko nk amek gmbar musti bibir muncung....budget muker kurus r tuh...huhhuhu...

pakDin said...

weih..kat mana ni??
baru ku tahu..
ko org kelantan rupanya....
mana gambOr kakak ko??
xda pon...
kim salam naa...hakhak

bila hatiku berbisik said...

dengki ker iza..haha ko x leh nak tangkap gambar cam ak..hahah..pak din ak memang ore kelate pun..ni gambar akak ak..

Post a Comment